بسته رسانه‌ای، هفته سوم خرداد 1394

موضوعاتی که در این هفته مورد توجه بچه‌های صوت‌المستضعفین  قرار گرفته عبارتند از: امام خمینی و راه او، موضوع یمن، موضوع هسته‌ای و امام زمان عجل الله تعالی فرجه. سه قطعه نسبتا بلند هم در پایان برای دوستانی قرار گرفته که می‌خواهند به صورت مجزا آن‌ها را در مسجد اکران کنند.


 یاد یار/ زمان: 08:01

کلیپ تاثیرگذاری از امام و شهدا 

 


 امام خمینی، چشمه همیشه جوشان/ زمان: 04:10

تصاویری از بزرگترین تشییع تاریخ و فرازهایی از وصیت نامه امام که برای همیشه تاریخ چون چشمه ای جوشان، تشنگان را از زلال معرفت خود سیراب می کند.

 


 موشن گرافیک دریای سرخ/ زمان: 05:47

موشن گرافیک دریای سرخ  با استناد به آمار تکان دهنده تلفاتِ حمله عربستان به یمن و مقایسه عملیات طوفان قاطعیتِ آل سعود باعملیات تیغه حفاظتی ِ رژیم اشغالگر قدس به بررسی پیامد های این دو حمله می پردازد. حملاتی که هیچ کدام باعث نشدند که شروع کنندگان جنگ ، به اهداف خودشان برسند در غزه مقاومت همچنان مسلح ماند. و تونل های زیر زمینی هم سالم ماندند. و در یمن هم منصور هادی به قدرت بازنگشت و نفوذ نیروهای انقلابی بیشتر شد.

 


 

 دو نقطه: رابطه با امریکا حلال مشکلات نیست/ زمان: 02:40

«دونقطه» در قالب مقاله ای تصویری در گفتگو با کارشناسان مختلف به بیان نقطه نظرات ایشان پیرامون مسئله توافق هسته ای می پردازد. در این قسمت نظر کوتاه دکتر احمد توکلی را در مورد راه حل مشکلات کشور خواهیم شنید.

 


 دونقطه: ورود مجلس به مذاکرات/ زمان: 03:23

«دونقطه» در قالب مقاله ای تصویری در گفتگو با کارشناسان مختلف به بیان نقطه نظرات ایشان پیرامون مسئله توافق هسته ای می پردازد. در این قسمت، نظرات دکتر زاکانی را در مورد لزوم ورود مجلس به مذاکرات خواهیم شنید.

 


 تکرار سناریو جنگ با عراق/ زمان: 25:57

تکرار سناریو بازرسی ویژه عراق، این بار در ایران (بخشی از مستند «سکوت استقلال، فریاد پیروزی» که درباره موضوع بازرسی ویژه توضیحات خوبی ارائه میکند.)

 هر روز که از توافق لوزان می گذرد، ابعاد مختلف و بعضا خطرناک آن برای ملت ایران بیشتر مشخص می شود؛ ابعادی که نه تنها در آنها گره گشایی اقتصادی و رفع تحریم ها وجود ندارد، بلکه شبح تهدید نظامی را نیز پررنگتر می کند. در این مستند به عواقب خطرناک و غیر قابل جبران پذیرش این بازرسی‌ها پرداخته می‌شود.

 


 چیزی نمانده تا ظهور باور کن/ زمان: 21:27

تدوین مجدد چند کلیپ در مورد ظهور که برگرفته از بیانات ححت الاسلام پناهیان و دکتر رائفی پور است. این کلیپ در ایجاد آمادگی و هوشیاری منتظران می‌تواند تاثیرگذار باشد. 

 


 مستند بلند: سکوت استقلال، فریاد پیروزی / زمان: 63:23

مستند «سکوت استقلال، فریاد پیروزی» بخش سوم از سری مستندهای «سالهای هسته ای»

تاریخچه بازرسی های هسته ای ایران، از زمان انعقاد تفاهم­ نامه سعد آباد تاکنون و مقایسه آن با سایر کشورها بخش هایی از مستند می باشد.

پیش از این دو مستند «از هیروشیما تا لوزان» و «شطرنج با گرگ‌ها» از شبکه اول پخش شده است.

 

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۴)

سلام علیکم
خداقوت
دیشب در مراسم احیاء،کلیپ«چیزی نمانده تا ظهور،باور کن» را پخش کردیم.
انقلابی در حال همه رخ داد!
اجرکم عندالله
اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما
الحمدلله
خدا به تولیدکنندگانش اجر بده
طراحی پوستر و بنر فرهنگی، مذهبی و انواع فایلهای گرافیکی( قالب سایت،بنر متحرک تبلیغاتی،پوستر،لوگو،بروشور،مجله و نشریه،کارت ویزیت و...)
sarhadi.blog.ir
سلام لطفا حجم هر فایل را در دو حالت بنویسید.
باتشکر
یاعلی
پاسخ:
سلام بر شما
فعلا این کار برامون مقدور نیست.
فکر می‌کنیم اگر کسی قصد اکران این کلیپ‌ها رو داشته باشه باید حتما فایل با کیفیت بالا رو دریافت کنه.
سلام علیکم
خداقوت حقیقتا!
کلیپ چیزی نمانده تا ظهور... ، خیلی عالی بود!
الهی که چشمانمان لایق دیدن وجه الله باشد.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی