طرح گرافیکی «دعای بعد از هر نماز»

 

حضرت رسول‏ صلى الله علیه وآله فرمودند هر که خواهد که خدا او را در قیامت بر اعمال بد او مطلّع نگرداند و دیوان گناهان او نگشاید باید که بعد از هر نماز این دعا را بخواند:

اَللّهُمَّ اِنَّ مَغْفِرَتَکَ اَرْجى‏ مِنْ عَمَلى‏، وَاِنَّ رَحْمَتَکَ اَوْسَعُ مِنْ ذَنْبى‏، 

بار خدایا مسلماً آمرزش تو امیدوار کننده ‏تر از کار من است و مسلّماً رحمت تو وسیع تر از گناه من است. 

اَللّهُمَّ اِنْ‏ کانَ ذَنْبى‏ عِنْدَکَ عَظیماً، فَعَفْوُکَ اَعْظَمُ مِنْ ذَنْبى‏، 

بارخدایا اگر گناهم پیش تو بزرگ است، ولى عفو تو بزرگ تر از گناه من است! 

اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ‏اَکُنْ اَهْلاً اَنْ اَبْلُغَ‏ رَحْمَتَکَ فَرَحْمَتُکَ اَهْلٌ اَنْ تَبْلُغَنى‏ وَ تَسَعَنى‏، 

بارخدایا اگر من شایسته ی رسیدن‏ رحمتت نیستم، ولى رحمت تو شایستگى رسیدن و فراگرفتن مرا دارد؛ 

لِأَنَّها وَسِعَتْ کُلَّشَىْ‏ءٍ، بِرَحْمَتِکَ‏ یااَرْحَمَ الرَّاحِمینَ.

زیرا که رحمت تو همه ی موجودات را فراگرفته! به (امید) رحمتت‏ اى ارحم الراحمین‏!

اللهم ان مغفرتک...

این طرح در اندازه 3 در 2/5 متر طراحی شده و قابل چاپ می‌باشد

برای دریافت بنر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۲)

  • اکبر حسین زاده
  • عالی ممنونیم
    پاسخ:
    خواهش میکنم برادر
    سلام
    ممنون از زحمات بی نظیرتون
    خواهشی که از شما دارم اینکه هر دعا یا حدیثی که به عربی توی طرح هاتون به کار میبرید حتما حتما با معنی فارسی باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی