یار مهربان ۳۰۲ | خدای خوب ابراهیم

خدای خوب ابراهیم

بررسی ویژگی‌های قرآنی شهید ابراهیم هادی

مؤلف: گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، نشر شهید ابراهیم هادی، قطع پالتویی، چاپ 1398، 96 صفحه، 9500 تومان

از بزرگان محل و مسجد ماست. کنارش نشستم و گفتم از ابراهیم برایم بگو. سکوت کرد. چشمانش خیس شد و شروع کرد.

جوان بودم. محیط فاسد قبل از انقلاب. می­خواستم کار را رها کنم. می‌خواستم به دنبال هرزگی بروم و...

آن روز سرکار نرفتم. ابراهیم هم سر کار نرفت؛ چون تا ظهر با من در خیابان راه رفت و حرف زد تا مرا هدایت کند. صاحب کار من که از بستگانم بود، دنبالم آمده بود. یکباره مرا دید. جلو آمد و یک کشیده محکم در صورت ابراهیم زد! فکر کرده بود او باعث گمراهی من است! اما ابراهیم ...

برای خدا صبر کرد. صبر کرد تا توانست مرا آدم کند. صورتش خیس خیس شده بود و با سکوتش این آیه را فریاد می زد:  «وَلِرَبِّکَ فَاصْبِرْ» و بخاطر پروردگارت صبر کن (مدثر/7)

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۱)

با سلام
کیفیتش برای دانلود خیلی ضعیف هست
پاسخ:
سلام بر شما
باید روی عکس تلیک بفرمایید تا عکس باکیفیت در صفحه جدید باز شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی