در محضر اهل‌بیت ۲۸۳ | خانواده مقاومتی (۱۰۴)- دختره‌ رو دیدی؟

خانواده مقاومتی (۱۰۴)- دختره‌ رو دیدی؟

با هیجان می‌گوید: «دختره‌ رو دیدی؟» بعد شروع می‌کند به توصیفش! پناه بر خدا! چه مرد باشی چه زن، چه محرم باشی چه نامحرم، حق نداری زن نامحرم را برای مرد نامحرم توصیف کنی و او را به گناه بیندازی! مگر نشنیده‌ای که پیامبر اعظم (صلی‌الله‌علیه‌وآله) فرمودند:

وَ مَنْ وَصَفَ امْرَأَةً لِرَجُلٍ فَافْتَتَنَ بِهَا الرَّجُلُ‌ وَ أَصَابَ مِنْهَا فَاحِشَةً لَمْ یَخْرُجْ مِنَ الدُّنْیَا إِلَّا مَغْضُوباً عَلَیْهِ[1]

کسی که زنی را برای مردی توصیف کند و آن مرد را دچار وسوسه و فتنه‌ای کند که به خاطرش دچار فاحشه شود، از دنیا بیرون نمی‌رود مگر اینکه مورد خشم و غضب خداوند قرار گرفته است.

روایت ادامه می‌دهد که خدا بر هر کس غضب کند، آسمان‌ها و زمین‌های هفت‌گانه بر او غضب می‌کند و درست همان گناهی که فرد انجام داده، بر اویی که مقدمه‌اش را ساخته هم هست؛ چه با گفتن باشد، چه با فیلم یا عکس. هرچند؛ اگر این افراد توبه کنند، خدا هم می‌پذیرد، ولی چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟



[1] وسائل الشیعة، ج‏20، ص: 184

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی