یاد یاران ۲۷۷ | پشت میز

پشت میز

ساعت 07:30 صبح، امام جمعه وقت گیلان به استانداری آمد. از من پرسید: آقای استاندار کجاست؟ جواب دادم: اطلاعی ندارم. هنگام رفتن، یادداشتی با کنایه برای شهید انصاری نوشت: «استاندار و والی نظام جمهوری اسلامی باید به‌موقع در محل کارش حضور یابد!»

نیم ساعت بعد که آقای انصاری آمد، فهمیدم که ساعت ۶ صبح به کشتارگاه انزلی رفته و از کشتار دام آنجا بازدید کرده‌اند. وقتی یادداشت را به آقای انصاری دادم، ایشان گفتند با آقای لاهوتی تماس بگیرید و بگویید انصاری گفت: «من بعد از اینکه برای نماز صبح بیدار شدم، به محل کارم رفتم. محل کار من فقط پشت میز استانداری نیست. جای‌جای استان، محل کار من است.»

آقای لاهوتی وقتی این را شنید خیلی خجالت کشید و در پاسخ گفت: «من چطوری از این جوان عذرخواهی کنم؟»

منبع: کتاب استاندار آسمانی

راوی: مهندس انصاری جوینی، مسئول دفتر شهید انصاری

شهید مهندس علی انصاری، استاندار انقلابی گیلان

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی