روزنوشت ۲۳۷ | رئیس جمهور در سازمان ملل چه بگوید؟

 رئیس جمهور در سازمان ملل چه بگوید؟

به آن‌ها که با دیدن فقر و فساد و تبعیض در جامعه اسلامی می‌گویند این جامعه با جامعه قبل از انقلاب چه فرقی دارد، می‌گوییم که جامعه اسلامی نشانه‌ها و ارکانی دارد که در آن‌ها نبود و این ارکان همان چیزی است که رئیس جمهور باید روی آن پافشاری کند و از بحث‌های حاشیه‌ای بپرهیزد.

مشکل قیمت مرغ و تخم‌مرغ که همه جا هست، باید در جامعه اسلامی کم‌ترین باشد و اگر نیست، نیاز به تلاش مضاعف دولت و مردم دارد؛ اما این‌ها فرع بر اصل حکومت اسلامی است.

حکومت اسلامی یعنی استقلال و آزادی برای رساندن بشریت به خدا و سعادت اخروی که با انقلاب اسلامی شروع می‌شود و تا تمدن اسلامی ادامه می‌یابد. حکومتی که به استقلال و آزادی رسید، ابرقدرت است و باید ادبیات ابرقدرت‌ها را داشته باشد.

از آقای رئیس جمهور می‌خواهیم به جای اینکه به مذاکره با رئیس جمهور امریکا فکر کند، به جهانیان نشان دهد که امت اسلامی در شعب ابی‌طالب باشد یا خیبر و اُحد، باز هم ابرقدرت است، چون خدا دارد.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی