یاد یاران ۲۳۱ | الآن جواب سلام حرام است!

یاد یاران: فرهنگ پایداری و سیره شهدا

 الآن جواب سلام حرام است!

اکثراً پدر شما (شهید اندرزگو) جواب سلام به ما (رهبر معظم انقلاب) نمی‌داد! یک روز به او گفتم: «آقا سید، جواب سلام واجبه، من که سلام می‌کنم، جوابش واجب است.»

اندرزگو به من گفت: «الآن جواب سلام حرام است، چون ساواک دنبال شماست. من دارم ساواکی‌هایی را که دنبال شما هستند، می‌بینم. اگر جواب دهم، هم شما و هم من به دردسر می‌افتیم!»

آن‌موقع ما 8 سال در مشهد همسایه بودیم و پدر ما با حضرت آقا رفت‌وآمد نزدیک داشت. ما در خیابان سرشور می‌نشستیم و آقا هم در کوچه بغلی بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

راوی: سید محسن اندرزگو، فرزند سوم شهید اندرزگو

شهید سید علی اندرزگو

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی