روزنوشت ۲۳۱ | دولت هنوز امیدوار...

روزنوشت

 دولت هنوز امیدوار...

مرور اخبار دولت و شنیدن گفت‌وگوی رئیس آن با مردم، هم‌چنان نگران‌کننده و هراس‌آفرین است. رئیس جمهور دوران چهار و سال اندی گذشته را خوب می‌داند و سختی‌ها و نگرانی‌ها را به این روزهای اخیر برمی‌گرداند. در حالی که وقتی کارنامه دولت را ورق می‌زنید، پر افتخارترین‌هایش این است که خیلی کارها را انجام نداده؛ از مسکن مهر و اجتماعی بگیرید تا تولید و رونق بازار.

حالا که در بحران دلار پنج رقمی و سکه چهار برابری، مردم چشم‌شان به دهان رئیس جمهور خشک شده، رئیس جمهور می‌گوید چین و روسیه این‌طور قول داده‌اند و اروپا و کشورهای غربی آن‌طور! و بعد هم همه نگران باشید که تا سه ماه دیگر اوضاع وخیم‌تر می‌شود!

این امیدواری دولت به شرق و غرب بعد از پنج سال، چرا باید برای مردم امیدآفرین باشد؟ کاش همان‌طور که ما به تغییر در دولت امیدواریم، دولت هم به اقتصاد مقاومتی امیدوار بود. همین تجربه‌ها کافی نیست برای اینکه بفهمیم باید از وابستگی به اقتصاد دنیا خارج شویم؟

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی