حکایت خوبان ۲۲۹ | رهبر شیعیان پاکستان و آثار شهید مطهری

رهبر شیعیان پاکستان و آثار شهید مطهری

مدتی پیش از شهادت، به حضور شهید بزرگوار شرفیاب شدم. به بنده فرمودند که یک اردوی آموزشی تربیتی برای جوانان در حال برگزاری است و بنده بهتر است برای مدتی در خدمت دوستان باشم. به شهید بزرگوار عرض کردم برای مطالعه چیزی همراه ندارم و نیاز به کتب و منابع دارم. شهید کلیدی را به بنده دادند و فرمودند: «این کلید کتابخانه شخصی من است. کتاب‌هایی را که به کارتان می‌آیند بردارید.»

درِ کتابخانه را که در همکف مدرسه قرار داشت، باز کردم و دیدم در آنجا قفسه‌ای است که چند کتاب از شهید صدر در آن به چشم می‌خورد و بقیه تماماً از آثار شهید مطهری است. اتفاقاً همین کتاب‌های شهید مطهری بود که طبق فرمایش شهید حسینی بیشتر به کارم آمد. معلوم می‌شود که شهید حسینی برای تغذیه فکری، بیشتر سروکارشان با کتاب‌های شهید مطهری بوده است.

منبع: راسخون

آیت‌الله سید عارف حسین حسینی، رهبر شیعیان پاکستان

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۱)

سلام. تشکر از مطالب خیلی خوبتون. لطفا پوسترهای بخش جهان اسلام رو یکم بیشتر کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی