روزنوشت ۲۲۹ | رجزخوانی‌های دولت‌مردان ایران و امریکا

 رجزخوانی‌های دولت‌مردان ایران و امریکا

سخنرانی‌های آتشین رئیس جمهور ایران و واکنش‌های توئیتری رئیس جمهور امریکا که مردم جهان را جذب کرده تا منتظر جنگ گلادیاتورها باشند، با سخنان فرمانده سپاه قدس به اوج خودش رسید. اینکه مسئولان کشور همه یک صدا بر سر استکبار فریاد بزنند، برای همه غرورآفرین و ارزشمند است، ولی؛

اولاً مردم از این دولت حرف‌های متناقض زیاد شنیده‌اند. مثل آن روزی که امریکا به عنوان کشور آرزوها تصویر شد یا آن روز که دولت از قدرت سپاه می‌نالید. بنابراین اگر تغییر واقعی رخ داده، باید در همه ابعاد خودش را نشان دهد.

ثانیاً سؤال مردم این است که چرا باید در سال ششم دولت چنین حرف‌هایی زده شود؟ اگر در این مدت رفتار مقتدرانه‌ای نشان داده می‌شد، آیا امریکا این‌چنین جرأت می‌کرد که نقش «لات سر گردنه» را بازی کند؟

ثالثاً نگرانی مردم از این است که چرا هم‌چنان جای حرف‌های انقلابی کم است؟ استکبارستیزی به‌تنهایی کافی نیست و نگاه انقلابی متکی به خدا و امید به مردم باید حاکم باشد.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی