روزنوشت ۱۹۹ | بگویید رضاشاه برگردد!

بگویید رضاشاه برگردد!

 

آهای آقایی که از ۷۸ منتظر ۸۸ ماندی و حالا به ۹۸ نرسیده دنبال آشوب‌های خیابانی می‌گردی؛ شمایی که با من و امثال من به خیابان‌ها می‌آیی و تا من «مرگ بر گرانی» می‌گویم تو آن را به «مرگ بر دیکتاتور» تبدیل می‌کنی؛ عزیزی که وقتی من از «دولت» می‌نالم تو آن را به «رهبر» می‌زنی و وقتی درد مملکت دارم سریع آن را به سوریه و لبنان و فلسطین می‌چسبانی؛ با تو هستم! بیا با هم کاری کنیم که رضاخان برگردد!

 

آری؛ مگر تو نیستی که می‌گویی ما اشتباه کردیم که انقلاب کردیم؟ مگر تو نمی‌گویی که این حکومت یک رئیس جمهور سالم ندارد؟ بیا برگردیم به دوران پهلوی. اصلا هم مهم نیست که پهلوی خاک بحرین ایران تو را به چه بهای اندکی فروخت و با چه میزان فروش نفت و جمعیتی مردم را در فقر نگه داشت.

 

تو اگر از ثروتمندان چاق و چله بالاشهر نیستی، بیا و برای من بگو که اگر پهلوی بود چه می‌کرد؟ اصلا دقیق‌تر بپرسم، اگر پهلوی بود، آیا تو هم بودی یا زیر چکمه‌های ارتش آمریکا له شده بودی؟  

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی