بسته رسانه‌ای، هفته چهارم مهر ۱۳۹۵

 هر یکشنبه، بسته رسانه ای متنوعی را در مسجدنما شاهد خواهید بود.

می توانید با کلیپ هایی از صوت المستضعفین  مسائل اجتماعی را در قالب پخش کوتاه فیلم به مسجد خود ببرید. دوستان برنامه سمت خدا هم  هر هفته با دو کار قشنگ، ما و شما را همراهی خواهند کرد.



 

تقابل اساسی راهبرد ایران با آمریکا درباره سوریه در بیان امام خامنه ای/ زمان: ۰4:۰۰

 امام خامنه ای در دیدار وزیر امور خارجه: حرف ما در این زمینه، مستحکم‌ترین حرف‌ها است؛ ما معتقدیم معنی ندارد کشورهای دیگر دور هم جمع شوند و راجع به یک نظام حکومتی و رئیس آن حکومت تصمیم بگیرند؛ این بدعتی خطرناک است که هیچ حکومتی در جهان اجرای آن را درباره‌ی خود نمی‌پذیرد.

  


شباهت قیام پیامبر،امام حسین و امام خمینی در کجاست؟(روضه آخر)/ زمان: ۰5:۰۰

جسم قیام عاشورا خیلی حجمی ندارد ولی از نظر روح قضیه بسیار مهم است.امام حسین با یک جهانی انحراف و ظلمات وکج روی مواجه بود.علارغم اینکه با جهانی کج روی روبرو بود و آن جهان هم پول داشت کتاب داشت زر داشت آخوند داشت.محدث داشت.وحشت انگیز بود.آدم معمولی و حتی آدم فوق معمولی دلش و تنش میلرزید.امام حسین در مقابل این جهان ظلمانی دلش و تنش نلرزید.کار امام حسین قابل قیاس است با قیام پیامبر.شاخص قضیه مواجه شدن با یک عظمت پوشالیست.همین کار را جد بزرگوارش در مقابل عظمت جهان کفر انجام داد. و از همین جهت قیام امام خمینی یک قیام حسینی است چرا که در مقابل جهان کفر ایستاد و نترسید و نلرزید.

  


تاریخ را اینگونه می فهمید؟!!/ زمان: ۰5:۰۰

 امام خامنه ای: عدّه‌ای واقعاً با نگاه سهل‌اندیشانه و عوامانه و بدون فهمِ حقیقتِ حال مثال می‌آورند و در روزنامه مینویسند، در سایت مینویسند و در سخنرانی میگویند که چرا امیرالمؤمنین با زبیر مذاکره کرد، شما با آمریکا مذاکره نمیکنید؟ یعنی این‌قدر اشتباه در فهم مسئله [وجود دارد]. این که حالا به این معنا مذاکره نبود.

    


 

دلها را نسوزانید ! | حجت الاسلام ماندگاری



  
مدت زمان: 1 دقیقه 24 ثانیه 

حجم: 11.4 مگابایت


 

معجزه امام حسین علیه السلام | حجت الاسلام فرحزاد






  

مدت زمان: 1 دقیقه 9 ثانیه 
حجم:9.28 مگابایت

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی