روزنوشت ۱۱۵ | چه کسی «سیلی» خورد؟

چه کسی «سیلی» خورد؟

این جمله را به یاد دارید: «اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای‌نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملّت ایران سیلی خواهد خورد.»؟ بله، پارسال همین موقع‌ها در حرم امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه) رهبر انقلاب این‌ها را گفتند. برای ما که 38 سال است از رهبران جمهوری اسلامی همیشه تعریف و تمجید از مردم را شنیده بودیم و خیال می‌کردیم تعارفی بیش نیست، شنیدن چنین جمله‌ای خیلی عجیب بود.

تازه فهمیدیم تعارفی در کار نبوده و «رهبر صادق و خیرخواه» تاکنون صادقانه خوبی‌های ملت را می‌گفته و اکنون نیز صادقانه دارد به آن‌ها هشدار می‌دهد. حالا یک سال از آن ماجرا می‌گذرد. انتظار می‌رفت ایستادگی‌ها بیشتر و بهتر شود و ملت در مقابل تحریف امام بایستد و برگردد به مکتب امام. انتخابات فرصت خوبی بود برای اثبات این اتفاق.

اینک خودمان قضاوت کنیم؛ آیا به امام و راه امام پای‌بندتر شده‌ایم یا خوی استکبارستیزی در ما کم‌رنگ‌تر شده است؟ خدا کند به جای سیلی خوردن، بتوانیم به دشمن سیلی بزنیم.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی