پوستر | بیعت با انقلاب

یکی از دوستان ما در بسیج مسجد المهدی پوستری با استفاده از کلام امام خامنه ای درباره بیعت با انقلاب و امام  طراحی کردند. برای دریافت آن بر روی تصویر تلیک کنید

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۷)

درست قابل مقایسه نیستن ولی امام خمینی ره ی کار انجام داد که تا الان پا برجا بوده داخل کشورمون همین شان امام بالا برده حالا هرکسی ی دیگاه داره یکی مقایسه میکنه با پیامبر یکی به شکل دیگه نگاه میکنه
راه آقایان خامنه ای و خمینی ، راه پیامبر نیست !
پاسخ:
سلام بر شما
همه پیامبران آمده اند تا انسان ها را به توحید و عدالت اجتماعی دعوت کنند. راه انقلاب اسلامی نیز همان است و همه ملتها را به توحید و عدالت اجتماعی دعوت میکند.
سلام علیکم به همه عزیزان و خسته نباشید به همه
منظور از جمله فوق به نظر حقیر این است که چون راه امام و انقلاب همان را ه پیامبر می باشد لذا بیعت با امام خمینی (ره) و امام خامنه ای همان بیعت با پیامبر گرامی اسلام (ص) می باشد و به هیچ عنوان بحث مقایسه نیست .
برای مثال ما در حدیث قدسی لولاک که خداوند می فرماین ای محمد (ص) اگر تو نبودی جهان هستی را خلق نمی کردم و اگر علی نبود تورا خلق نمی کردم و اگر فاطمه (س) نبود شما هردو را خلق نمی کردم و این توصیف به هیچ عنوان به این معنا نیست که حضرت زهرا س از پیامبر ص و علی ع بالاتر و علی ع از پیامبر ص بالاتر است چرا که امیر المونین بارها فرمودند انا عبد من عبید محمد من بنده ای از بنده های محمد ص هستم و این حدیث به این معنا است که یرای تحقق هدف آفرینش که به تعبیر قران بندگی است باید هم پیامبر ص وجود داشته باشد و هم حضرت علی ع و هم حضرت زهرا س چرا که بعد از پیامبر ص مردم به وسیله امام علی ع که حجت خدا می باشد هدایت می شوند و بعد از امام علی ع مردم به وسیله سایر امامان که از نسل حضرت زهرا و حضرت علی می باشند هدایت می شوند و در حال حاضر که امام زمان غایب م باشند به فرموده این امام غایب باید از مجتهد جامع الشرایط تقلید کرد که همان ولی فقیه می باشد .
  • همون بنده خدا
  • بله دیگه کسی که با آیت ا... خامنه ای و خمینی باشد از نظر شما آدم خوب و پاک ه
    ولی کسی که نه ، حتی اگه دانشمند باشه بدترین آدم جهانه
    من تو خوبی آقای خامنه ای شک ندارم ولی این کار کاری اشتباه است !!!
  • روح الله عبدی
  • لبیک یا امام خامنه ای
    جان ما وامر رهبر
    سلام
    ولی من مقایسه ای بین نبی اعظم صلی الله و علیه و آله و حضرت امام و آقا در این پوستر نمی بینم

    مقایسه، بین بیعت در این عصر با حضرت آقا با بیعت مردم با رسول الله (ص) است که هر دو از روی عشق به شریعت الهی و همت بر برافراشتن پرچم خوبی هاست.

    هیچکس شک در این ندارد که حضرت امام و حضرت آقا حسنه ای از حسنات آن وجود نازنین و آن دردانه خلقتند بلکه نباید این مقایسه را اصلا از ذهنتان خطور دهید.
    اصلا قبول ندارم
    چطور می توانند آیت ا... خمینی را با پیامبر خدا مقایسه کنند؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی