ایده و تجربه | طرح و فضا سازی به مناسبت دهه فجر

یکی از دوستان گم نام مسجدی ما ایدهایی رو برای اجرا در دهه مبارک فجر جمع آوری کرده و برای ما فرستادن. می تونید این ایده ها رو که شامل کاربرگ های رنگ آمیزی ضمن استفاده برای پایه های پایین تر دبستان، جهت توزیع بین کودکان (به عنوان هدیه یا مسابقه) مسجدی است و همچنین فضا سازی در یکی از مساجد به مناسبت دهه فجر رو مشاهده کنید.

---

---

---

---

---

---

درادامه فضا سازی یکی از دوستان گمنام مسجدی ما رو به مناسبت دهه فجر رو مشاهده می کنید

---

---

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۵)

افرین سایت تون خوفی دارین
پاسخ:
سلام و درود
سلام علیکم
خداقوت به بچه های مسجدنما
در پاسخ دوست بزرگوار؛ علی آقا باید عرض کنم تجربه ما چیز دیگه ای می گه.
در مسجد ما دو شب این کار انجام شدکه بزرگترها از رنگ آمیزی بچه هاشون ذوق زده شده بودند. در پایان هم کارها نصب شد و به همه هدیه های کوچکی داده شد.
در مدرسه هم روی دیوار نصب کردیم و می دیدیم بخصوص بچه های پایه 2 می خوندند. در کلاس هم خودمون براشون روایت کردیم با توضیحات ملموسی که از جنایات و سبک زندگی پهلوی می گفتیم و شوخی رو چاشنی اش می کردیم . چقدر بچه ها خندیدن! حتی به دفاع مقدس کشوندیم و گفتیم بعضی از این بچه ها شهید شدند. چقدر بچه هایی بودند که اعلام کردند خانواده شهید اند.
بنظر بنده این جملات، روایت کودکانه انقلاب هست. ملموس ترین حالت برای بچه ها!
یاعلی مدد
سلام.
زحمتشون قابل تقدیره ولی جملاتی که روی اون دفتر نوشتن اصلا مناسب نیست. یه جوری انگار زورکی می خوان به بچه ها تلقین کنن. باید جمله های بهتری نوشته می شد. اینطوری اصلا پدر مادرا شاید نذارن بچه هاشون از اینا استفاده کنن.
اما اونکاری که روی دیوار انجام شده خیلی جذاب و خوبه.
سلام
می خواستم از مطالب خوب و جالبتون تشکر کنم.موفق باشید
با سلام و عرض خسته نباشید طرح‌های جالبی بود می خواستم جهت یک مهد کودک تکثیر و در اختیار بچه ها قرار بدم ولی صفحه های 4 و 5 و 6 موجود نیست . عرض تقدیر و تشکر مجدد موفق و پیروز باشید
پاسخ:
سلام بر شما
با لطف دوستانی که طرح ها رو فرستادند، تکمیل شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی