شهدا 91 | دنیا دیگر طبیعی نیست

دنیا دیگر طبیعی نیست

 

بالای سر من روضه و سینه‌زنی بگیرند و موقع دفن من پرچم بالای قبرم قرار بگیرد و در زیر پرچم من را دفن کنید و زیاد یا حسین (ع) بگویید و برای من مجلس عزا نگیرید چون من به چیزی که می‌خواستم رسیدم و برای امام حسین و حضرت زهرا مجلس بگیرید و گریه کنید و روبه‌قبله صحیح دفن کنید چون قبله در نجف اختلاف دارد و روی سنگ‌قبرم اسم من را نزنید و بنویسید که اینجا قبر یک آدم گناه‌کار است یعنی العبد الحقیر و المذنب و یا مثل این؛ پیراهن مشکی هم بگذارید داخل قبر

از برادرانم می‌خواهم که غیر حرف آقا [امام خامنه‌ای] حرف کس دیگری را گوش ندهند. جهان در حال تحول است، دنیا دیگر طبیعی نیست

محمدهادی ذوالفقاری، جانباز فتنه 88، چهار سال در نجف درس طلبگی می‌خواند. پس از شروع جنگ در منطقه، به جمع مدافعان مردمی حریم اهل‌بیت ملحق شد و به شهادت رسید. قبر او در وادی‌السلام نجف، زیارتگاه عاشقان است.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی