خط حزب الله | هفته چهارم آذر 94

گزارشی از نفوذ شبکه‌ای، پروژه برنامه‌ریزی شده، گسترده و همه جانبه‌ی نظام سلطه علیه ملت ایران را در یازدهمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله بخوانید.
سخن هفته‌ی این شماره نیز به تبیین یکی از وجوه شخصیتی پیامبر اعظم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی پرداخته است. این یادداشت با توجه به آیه‌ی شریفه‌ی «اشدّاء علی الکفّار رحماء بینهم» به اهمیت مواجهه درست با دشمنان و دوستان جامعه اسلامی پرداخته است.
روایت ویژه آیت‌الله هاشمی شاهرودی از تاسیس مجلس اعلی عراق توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین تصویر کمتر دیده شده‌ی از رهبر انقلاب اسلامی در مراسم غبارروبی حرم مطهر رضوی از دیگر بخش‌های این شماره نشریه است.
نسخه‌ی PDF نشریه در دو نسخه‌ی A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند. همچنین برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید

نسخه تابلو اعلانات
حجم: 2.17 مگابایت

نسخه مطالعه (A4)

حجم: 2.13 مگابایت

نسخه چاپی (A3)

حجم: 2.12 مگابایت


تصویری از شماره یازدهم نشریه خط حزب الله

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی