روزنوشت 87 | گام‌های متفاوت

گام‌های متفاوت

اوباما غذا می‌خورد، من غذا می‌خورم، سید حسن نصرالله هم غذا می‌خورد! پس فرق ما چیست؟ در اثری که غذایمان دارد. آن‌یکی غذا می‌خورد تا نیرو داشته باشد و بتواند دنیا را غارت کند؛ این‌یکی غذا می‌خورد تا توان دفاع از مظلومان دنیا را بیاید. غذا غذاست، نیت فرق می‌کند و درنتیجه، اثرش زمین تا آسمان متفاوت می‌شود.

شمر راه می‌رود، من راه می‌روم، امام حسین (علیه‌السلام) هم راه می‌رود. پس فرق ما چیست؟ او می‌رود که سیدالشهدا را متوقف کند و سیدالشهدا می‌رود که من و تو متوقف نشویم؛ حالا انتخاب با ماست که مثل شمر راه برویم یا امام حسین (علیه‌السلام). پناه‌برخدا که حسینی نباشیم!

***

پیاده‌روی اربعین راه رفتنی است متفاوت. هر گامش در دنیا انسان را نزدیک می‌کند به بارگاه امام حسین و در قیامت نزدیک می‌کند به بهشت، یعنی خود امام حسین (علیه‌السلام). این گام‌ها، گام‌های بی‌تفاوتی نیستند. هر گامش لگدی است بر دهان شمر و اوباما و امثال آن‌ها و ناز و نوازشی است بر سر یتیمانِ مظلوم حسین و فرزندان حسین (علیه‌السلام).

حالا باید گفت که در این ایام ثبت‌نام؛ هر که دارد هوس کرب‌و‌بلا، بسم‌الله.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی