روزنوشت 80 | مسلمانان! سگی وارد مسجد شده

مسلمانان! سگی وارد مسجد شده

وقتی گوشه مسجدی، خدای ناکرده، نجس شود، بر همه مسلمانان واجب است تا فوراً آن نجاست را برطرف کنند؛ تا آن‌جا که حتی نمازشان را به وقت دیگری موکول کنند. حرمت مسجد یک لحظه هم نباید هتک شود، چه رسد به آن‌که آن مسجد، مسجدالاقصی باشد و آن نجاست، سگهای وحشی صهیونیست!

کافران به دین موسی(!) این بار هم برای قدس نقشه دارند و نمی‌خواهند هیچ اثری از اسلام و مسلمانان و نمادهایشان در این منطقه باقی‌ گذارند. مسجدی را که هنوز به برکت نزدیک به هفتاد سال مقاومت مسلمانانی که در این منطقه از حریم قدسی قدس دفاع کرده‌اند، متعلق به مسلمانان است، می‌خواهند بین خودشان تقسیم کنند و قبله اول‌مان را به کفر و شرک بیالایند. گویا انتفاضه دوم، فراموش‌شان شده است. یادشان رفته آن بار که نخست‌وزیرشان وارد قدس شد، غیورمردان فلسطینی چه بلایی بر سرشان آوردند.

ما مسلمانان اجازه نمی‌دهیم که صهیونیست‌ها با قدم‌های کثیف و نحسشان مسجدمان را به نجاست بکشند و به آن‌ها توصیه میکنیم حالا که حداکثر عمرتان بیست‌وپنج سال بیش نیست، همین باقیمانده عمرتان را قدر بدانید و آن را دائماً با این کارها کمتر و کوتاهتر نکنید.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی