روزنوشت 42 | هفته وحدت یا برائت؟

دریافت
حجم: 89.1 کیلوبایت

هفته وحدت یا برائت؟

مطرح کردن هفته برائت در مقابل هفته وحدت که مدتی است به راه افتاده و از سوی رسانه‌های مسموم تبلیغ می‌شود، یا کار آدم‌های جاهل است یا خائن. جاهل بودن‌شان باید همان اول حل می‌شد، زیرا قرآن و سنت، وحدت را تایید و تاکید می‌کند و در این‌باره کتاب‌ها و مدارک زیادی وجود دارد که اگر فردی واقعا سوال و ابهام داشته باشد، می‌تواند جواب خود را راحت بگیرد.

اما به نظر می‌رسد این موضوع- که بعد از 35 سال از انقلاب اسلامی و درست در زمان قدرت گرفتن اسلام ناب محمدی، آن هم در زمانی که هفته وحدت نام‌گذاری شده- مطرح شده است، بی‌غرض و مرض نباشد. شاید بعضی‌ها می‌خواهند به هر قیمتی که شده خودشان را بزرگ کنند. مثل برادرِ حاتم طائی که وقتی دید همه برادرش را می‌شناسند، ولی او را نه، رفت و در آبِ زمزم ادرار کرد تا بلکه مشهور شود!

اما آیا شهرت یافتن این‌قدر ارزش دارد؟ قرآن و اهل‌بیت را زیر پا می‌گذارند و آخرت خود را می‌فروشند، به قیمت مشهور شدن و آب به آسیاب دشمن ریختن!

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی