کلام آقا 62 | راه این است: رفتار شجاعانه در برابر زورگویان

دریافت
حجم: 126 کیلوبایت

راه این است: رفتار شجاعانه در برابر زورگویان

 

اینک ملت‌های‌ عرب‌ و مسلمان‌ برای‌ نخستین‌ بار شاهد عقب‌نشینی‌ خفت‌بار و از سر ناچاری‌ غاصبان‌ صهیونیست‌ از سرزمینی‌ هستند که‌ سال‌ها آن‌ را ملک طلق‌ خود پنداشته‌ و هرگونه‌ گفت‌وگو درباره‌ آن‌ را رد می‌کردند. این‌ حادثه‌ عظیم‌، منشاء مقایسه‌ای‌ به‌یادماندنی‌ میان‌ دوگونه‌ رفتار با دولت‌ خشن‌ و زورگوی‌ صهیونیست‌ و حامیان‌ بی‌انصاف‌ آن‌ است‌: رفتاری‌ از سر شجاعت‌ و عدالت‌خواهی‌ و متکی‌ بر فداکاری‌ مؤمنانه‌ جوانان‌، و رفتاری‌ از سر تسلیم‌ و گریز و متکی‌ بر تصمیم‌ مستکبران‌.

پیروزی‌ مقاومت‌ اسلامی‌ و سازمان‌ حزب‌الله‌ سرافراز لبنان‌ و موفقیت‌ افتخارآمیزی‌ که‌ برای‌ ملت‌ خود آفریدند، به‌ همه‌ می‌آموزد که‌ صراط مستقیم‌ به‌سوی‌ آزادی‌ و استقلال‌، جز رفتار شجاعانه‌ و عدالت‌خواهانه‌ و متکی‌ بر ایمان‌ و آگاهی‌ جوانان‌ حق‌طلب‌ نیست‌.

اکنون‌ همه‌ معادلات‌ سیاسی‌ و محاسبات‌ مادی‌، مقهور فداکاری‌ جوانان‌ مؤمن‌ و مخلص‌ شد که‌ آرایش‌های‌ فریبنده‌ ارتش‌ غاصب‌ صهیونیست‌ و قضاوت‌های‌ عجولانه‌ درباره‌ شکست‌ناپذیری‌ آن‌ را به‌ چیزی‌ نگرفته‌ و نیروی‌ فداکاری‌ و ایثاری‌ را که‌ آیات‌ باهره‌‌ اسلام‌ و قرآن‌ در ذهن‌ و دل‌ آنان‌ پدید آورده‌ بود به‌درستی‌ ارج‌ نهادند. به‌ وعده‌ الهی‌ اطمینان‌ یافتند و جان‌های‌ پاک خود را به‌ میدان‌ بردند.

امام خامنه‌ای|1379/3/4

به مناسبت شکست و عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از جنوب لبنان

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی