کلام امام 73 | تشکر امام از دولت و ملت ایران

تشکر امام از دولت و ملت ایران

این پیام مربوط به پایان جنگ است، اما امروز هم دشمنی دشمن و ایستادگی ملت و دولت تغییری نکرده است.

ما اولاً تشکر مى‏کنیم از هیئت دولت و ملت ایران که در این ایام جنگ با این‌که خیلى تحت‌فشار بودند، با قدرت و با حفظ عظمت اسلام کارها را به‌خوبى انجام دادند تا این خارِ سر راه شکسته شد... این‌ها [دشمنان] چون با اسلام مخالف هستند و دیدند که اسلام امروز در دنیا یک قدرت بزرگى شده است در مقابل آن‌ها، ازاین‌جهت، آن‌ها دائماً مشغول نقشه‏کشى هستند، و ما نباید از این مسئله غفلت کنیم.

...دشمن ما دشمنى است که با نقشه کار مى‏کند. الآن ممکن است که در ایران منتشر کنند که خب، دیگر مسئله تمام شد و چه شد و مردم را سست کنند و حال این‌که مسئله تمام نشده است، این‌ها همیشه دنبال این هستند که کارهاى خودشان را انجام بدهند و لو به دست ملت‌ها یا دولت‌ها. در ایران چون نمى‏توانند این کار را بکنند، نه ملت با آن‌هاست نه دولت، ازاین‌جهت، یک راه‌هاى دیگرى که‏ دارند دنبال مى‏کنند. ازاین‌جهت، ما باید بیدار باشیم، جبهه‏ها باید پر باشد، ما خودمان را در حال جنگ بدانیم.

(صحیفه امام، ج‏21، ص: 116)

 

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی